Sunday, October 24, 2010

TALentIME.....

semalam... aku ada pg stu program talentime tuh..
talentime yg dorng bwt nih kira nk cri bakat la..
ada nyanyi2 suma ngan menari...
program talentime nie utk org2 oku...
tp.. sebak kowt..
seyes ckp...
sepatutnya klau ada program nyanyi2, nari2 nie mostly org hepy2, gelak2...
tp smlm x..
org nanges jea.. especially mak aku.. ahaha.. touching eyh mummy???
dorang nyanyi sedeyh sngt..
tp dorng xmalu..
dorang nyanyi sungguh2 sngt..
ada yg susa nk kuar suara..
tp dorng still cuba yg terbaek...

yg menari plak..
comel jea suma aku tgk..
mcm2 step..
ada yg susa nk gerak suma..
tp.. dorng still menari..
sedeyh sngt tgk..
tp seyesly aku respect org2 mcm nie..
bwt sesuatu dgn penuh kesungguhan..
xpnah mengalah..

dan.. aku juga.. sngt2 respect dgn parents yg ada ank2 oku..
dan jga dgn penuh kasih syg..
dorng xtaw apa2...
tp.. dorng ahli syurga kn.. ^^

aku cuma nk ckp..
aku rsa xde apa2 yg membezakn kita manusia normal dgn dorng..
kita sma2 manusia..^^
dan.. perlu syg menyanyi antara stu sma laen..^^





No comments: